31 Mayıs 2011 Salı

Yalanlar palavralar sacma sevgililer...

Beni Amerika'ya gitmeye ihtiyaç durduran duygular var içimde.

Oysa ki onu çok severken, sevmemeye başladım onun yüzünden.

Ya neden bana anan baban ablan benim hakkımda ne hissediyor anlatıyorsun? BA-NA-NE! Duymak istediğimi kim söyledi? Yetmiyormuş gibi neden beni onlardan daha düşük seviyeye yerleştiriyorsun? Sen kimsin? Benimle çıkma o zaman. Hatta kimseyle çıkma ki turşunu kurarlar.

Kimdin sen biliyor musun benim en sevdiğim, her zaman canımı verebileceğim bir tane sevgilim. Gel desen gelir git desen giderdim. WAT yok dedin istemedim. Staj dedin hastanede dedin yaparız dedim (biliyorum benim için istedin ama ben istememiştim sen memnun kal diye olur dedim). Yaz okuludur saçma sapan işlerdir beni İstanbul'a bağlayacak şeyler aradım, bulamadım pek ama denedim, denedik bla bla.

Sonuç olarak, ben ne yapacağım? Bugün bana telefonda Amerika'ya gitme ne olur yalvarıyorum derken neden hicbir sey hissetmedim? Hem de zerre duygulanmadım. Krılmak böyle bir sey iste.

Kevin da evlenme teklif ederken böyle olmustu. Etrafımızdaki herkes gozleri dolup bizi izlerken ben "I'm sorry" demistim. Cunku zerre sevgi yoktu o an icimde. Su anda da oyle. Sureklı o kabus dolu anlar gelıyor aklıma:

-Bir sorun olursa ileride ben ile ablan arasında, beni mi savunursun onu mu?
-Onun sözü daha güvenilir. Ona 1.5 puan verirsem sana 1 puan veririm.

Ve kalbimin paramparça olduğu an.
Öyle bir paramparça ki ne çiçekler ne hediyeler ne de en güzel sevgi sözcükleri getirir geri halimi.
Taşlaştım şu anda. Büyük bir kaya parçası gibiyim.
Sevgilim dediğim insan bana bugunkü telefon konusmasındaki gibi, s..tir git de dese, daha agır sözler de kullansa, bundan daha fena koymaz artık.

Ben Amerika'ya gidersem bitermiş. Pardon?

Bari sizin yeriniz ayrı de. Duruma göre degisir de. Çevir lafı, bir sey yap, konuyu degistir. Ama bu denir mi? Ben sana nasıl guveneyim? Zor zamanımda nasıl yanına sıgınayım artik? Beni ne olarak goruyorsun ki sen? Neyim senin icin? İleride daha simdiden yasattigin bu eziklik sonradan nelere donusebilir tahmin edebiliyor musun acaba?

Bu olay yasandıktan sonra kapının onune ciktim yurtta, o gitmisti evine, ve iki tane exchange cocuk tam karsidaki parkta oturuyordu. Iki tane sarisin uzun boylu Amerikalı. Gercekten siz olsanız ne yapardınız?

Ben o anda onlara 1.5, sana 1 vermek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder