30 Mayıs 2011 Pazartesi

Aptal değil ama, aşık...

Sevilmek istiyorum, ama sevdiğim kadar. Peki eğer bir gün sevgilim beni o kadar severse, ben onu hala aynı sever miyim? 

Bugün sevgim ona çok azaldı. İstatistiğe dökemeyeceğim şimdi.

5 top dondurma yemek varken 1 top çikolatalı dondurma yemiş gibi hissediyorum. Midem bulanıyor, satisfied değilim. İçim, dışım, yorgunluk, mutsuzluk. Fare deliğine sıkışmış gibiyim. Ciğerim yandı desem çok mu arabesk olur?

Ya bana dokunmayan yılan bin yaşasın cidden. İlişkimizi bu hale getiren kem gözler, mutsuz ilişkiler yaşayan ve bize nazar salan ketumlar, siz allahınızdan bulun. Benim sevdiğimin suçu yok. O akıllı. Akıllı ki benim onu sevdiğim gibi sevmiyor beni.

Bense, aman ben ne bokum ki allah aşkına. Burda oturmuş göz yaşı döküp onu nasıl unutabilirim diye düşünüyorum.

Bana bitti mi diye sordu bugün. Bitmedi dedim. Sonra bana ilk kez ayrılık kelimesini iki kez kullandın 5 dk içinde dedi. Sanırım gerizekalı.

Ama bundan sonra söz veriyorum. Umrumda değil. Üzülürsem üzülürüm. Alışmadım mı zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder