29 Mayıs 2011 Pazar

İlk Değil son Değil

Sen çok seviyorsun değil mi? Canını verirsin. Ama bir bakmışsın ki kazık atmış.

Aslında benimki kazık atmak istemedi bugün. Ama istemeden de olsa attı. Beni ve ailesini ayrı tartılarda tartamayan, benim yerimi onlarla bir koyup onların yanında beni hice sayan bir sevgilim var. Bugune kadar neler yaptım onun icin bir bilseniz. Oyle canımı koymadım, tehlikelere atlamadım, catilardan ucmadım, kötü adamlarla savaşıp hastanelere düşmedim, ama cok sevdim onu. Gerçekten sevdim. Hep korudum, herkesten, hep arkasından konusanlardan, küçük bir çocuk gibi davrandım ona. Bebek gibi. Kocaman bir adammış gibi değil, masum bir oğlanmış gibi.

Sevmek nasıl bir seydir gencler? Ben sevdigim adama bebegim gibi davrandım. Canımsın dedim, seviyorum dedim. Ama ablası ile beni karşılastırıp bana 1 ona 1.5 puan vereceğini söyledi. Kötü niyetle demedi mi diyorsunuz? Ne bu allah askına? Ya böyle şey denir mi? Ben bu adamla, hayatımda ilk kez, evlenirim diye düşündüm. İlk kez lan. Bu zamana kadar 3 tekif aldım ben. 3 kez yüzük gördüm, hepsini kıçımın kenarıyla ittim. Ama ilk kez bunu kocam gibi hayal ettim. Hata mı ettim? Hata ettim. Kafama Eminönü'ndeki kuşlar pislesin inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder